30 Nisan 2013 Salı

Kadıköy'de aksesuar alışverişi :)


Bu aralar aksesuarlara düşkünlüğüm bayağı arttı. Özellikle yeni küpeler almaya da doyamıyorum. :) Bu postlada şunu fark ettim ki aah ah fotoğraf çekmeyi hiç beceremiyorum. yakında kendimi geliştireceğim umarım. Bu konuda da tavsiyeleriniz olursa paylaşın lütfen. :) 


Bu şirin fil küpeleri de gördüğüm her aksesuar mağazasına daldığım günlerden birinde gördüm. yanındaki bu aralar da moda olan tarzda bir küpe. ahtapot şeklinde bütün kulağı kaplıyor ve kulakta gerçekten güzel duruyor. Bunları bahariyede bir mağazadan uygun fiyata aldım. :)

Accessorize'nin %70 indirimden ben de faydalanayım dedim. :)



Bu kolyeye bayıldım. Neredeyse her gün takıyorum bunu. :)) indirimde de ucuza görünce kaptım. Hoş o kadar sevdim ki kolyeyi indirimden önce görseydim de kaçırmazdım.:)




Bunlarda bantlarımız. Benim saçlarımdan kayıp düşüyor hep ama ısrarla alıyorum kullanacağım bunları. :)

Alışveriş bloguna dönüşmeye başladı ya bu blog :) hemen ürünlere geri dönmeliyim sanırım. Herkese öpücükleer. :))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli lütfen yorumlayın beni. :)