24 Nisan 2013 Çarşamba

Ufak bir alışveriş

Merhabalar, 
Bu aralar alışveriş orucundayım aslında kendimi anneler gününe hazırlıyorum. Malum bütçeyi fazla zorlamamak lazım. :) Ama gratise girince kendimi tutamadım işte ben de ufak çapta bir alışverişle kendimi sevindirdim. :)
Cüzdanımda yine bir sürü fiş, fatura birikmiş. Onları temizlerken de bu gratis fişini görünce hemen post atayım dedim. Bir hevesle başlayınca fotoğraflar için gündüzü bekleyemedim. E haliyle görüntüler biraz kötü oldular. Hevesimin kurbanı oldum. :)



İşte toplu fotoğraf :


 Oje almak aklımda hiç yoktu o kadar çok var ki... Ama bu yavrucağı diğerlerinden ayrı bir yere koymuşlar sanırım biri almaktan vazgeçmiş orada tek başına görünce bu bir işaret benim olmalı dedim ve kaptım :D

Daha önce bu Maybelline rujun 590 numarasını almıştım. Gözükenden daha koyu bir rengi var. Aslında diğer ikisi dudak nemlendiricisi rengi yok ama takım bozulmasın istedim :)

En çok da bu seti sevdim. Kasaların yanında dururlar hep ben de en sonunda görüntüsüne dayanamayıp aldım. :)

Eveet gelelim aldıklarımın listesine :
Foot Spa yorgun ayaklar için bakım 3 TL
Maybelline ruj 563 - Precious Ruby  9,75 TL
Burt's bees nar özlü dudak bakımı 12 TL
Burt' Bees bal özlü dudak bakımı (gratiste ikinciye %50 indirim olunca) 6 TL
Essence pudra 11,95 TL
Treffina makyaj paleti 8,50 TL 
flormar oje 427   2TL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli lütfen yorumlayın beni. :)