30 Nisan 2013 Salı

Watsons çıkarması :))


Merhabalar... Öncelikle özür dilerim blogu çok boşladım ama hastaydım. Hasta olunca da bir şey yapamadım. Bu alışverişte daha önce yaptığım bir alışverişti. Boşta kalınca, fişini de saklamışım, resimleri çektim. Post atayım dedim. :)

İşte toplu fotoğrafımız:



El kremlerini denemeyi sevdiğimden, kabında şirinliğini görünce bir de indirimde olduğunu öğrenince hemen kaptım bir tane. :)

Yaz için koruyucu da lazım tabii. Solait 50 faktör koruma ve mat bir bitiş vaad edince dayanamadım aldım. Makyaj bazı olarak da kullanılabileceği yazıyor bakalım ne kadarını gerçekleştirecek.
Bu kapatıcıyı sevdim. Ciltte kendini belli etmiyor yani uyum sağlıyor cilde. Sivilcelere karşı çok etkili mi anlayamadım daha.

Malum bahar geldi, baharlık malzemeleri de hazırlamak gerek ufaktan. Pastel'in bu yeni şeftali rengi allığını ve metalik ikili göz farını attım sepete. Gerçekten metalik olan farları bulmak pek de kolay bir iş değil hani :)

Bu da flaşlı hali. Ben bu allığın şeklini şemalini beğendim. Alırken bu tonunu aldım ama aklımda da pembesi kalmadı değil hani. :)

 Ve sevgili Rimmel London grubumuz. :) Yeni başka maskarası çıkmışken ben niye bunu aldım bilmiyorum. Görüntüsü cazip geldi. Hem sonuçta ikisi de aynı aileden. :)) Rimmel'in maskaralarını seviyorum kirpikleri uzatıyor, dolgunluk vermese de... 

Bu rujlardan şikayetçi olanlar var balmlar kırılıyor, uçları keçeli kalem gibi kuruyormuş. Evet maalesef ki ben bu post'u yazarken benim rujumda kuruyan tarafa geçti.:)) gerçi ben kapağını açık bıraktığım için de olabilir. :) Ben de başka renkleri de var bu rujun onlarda böyle sorunlar yaşamadım. Ruju renk veren kısmı aşağıya bakacak şekilde dik saklıyorum ve aylardır da sağlam duruyor. Saklama koşuluyla da ilgisi var diye düşünüyorum ben dayanılıklılığının. 

Ve Golden Rose Emily dudak kalemi. dudak kalemini bütün dudağa uygulayıp üzerine balm sürerek ruj etkisi vermeyi seviyorum. :)

Alışverişten sonra gelelim tutarına :
Solait mattifying face sun fluid: 15.90TL( fişin bu kısmı silinmiş tamamen hafızama göre yazıyorum)
Garnier pure active kapatıcı: 12.50TL
Rimmel 1000 kisses ruj: 15.99TL
Rimmel Lash Accelerator maskara: 19.99TL
Pastel Spring Blush: 9.90TL
Pastel metallics duo: 14.49TL
Golden rose emily dudak kalemi: 2.25TL

Alışverişi 13.04.2013te yapmışım yani henüz alışveriş orucumu bozmadım. :) Yavaş yavaş hastalığı atlatırken evdeki ojelerimi gözden geçirmeye başladım. Hayret bu alışverişte oje almamışım. ^_^ Gerçi blog alışverişi yaptım geçenlerde sağolsun aldıklarımın yanında hediyelerde göndermiş ben oje almadan evvel. Flormar mat oje serisinden bir oje gelmiş ki rengine bayıldımm... Yakında onunla da ilgili bir post hazırlayacağım herkese öpücükler.:))

4 yorum:

  1. merhabalar ilk izleyicin ben oldum sanırım. Pastelin allığını bende aldım, güle güle kullan cicileri sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Google friend connection üzerinden ilk izleyicimsin evet. Yaşasın! ^_^ Teşekkürleer.

      Sil
    2. :) şu yorum doğrulama kelime doğrulamayı kaldırısan bizim için daha iyi olur diye düşünüyorum yorum yazarken zorlanılıyor

      Sil
    3. Yorum doğrulama, kelime doğrulama yok sanıyordum ama tamam ilgineleceğim. Teşekkürler uyarı için. :)

      Sil

Yorumlarınız benim için önemli lütfen yorumlayın beni. :)