13 Mayıs 2013 Pazartesi

Anneler günü indirimden benim payıma düşenler. Aslında çok değil yani, ihtiyaç bunlar. :) Bir diğer kendimi avutma yöntemim de 8 Mart indiriminden bir şey almamıştım bu indirimi bekliyordum. :D Alışverişim 3-4 gün sürdü. Bir Acıbadem bir Kadıköy mağazalarında gezindim durdum. ^_^ Bol fotoğraflı bol yazılı bir post bekliyor sizleri e haydi başlayalım o zaman :)
İşte toplu görünüm :

Bunlar Watsons'dan kaptıklarım:
Çoğu kişi bu indirim döneminde Watsons'dan şikayetçiydi ama ben sinirlenmeden alışverişimi tamamlamayı başardım burada. :) Hatta çalışanlar çok ilgililerdi, sık boğaz etmeden. Ne yazık ki ilk alışverişimin fişini bulamadığım için bahsedilen indirimdeki farklılıklar bende de var mı bakamadım. Ama bence sıkıntı toplamda %44 indirim olmasından kaynaklıydı. İndirim yapıyorsan öyle toplamda %44 falan nedir yani doğru düzgün yap işte. Neyse geçti gitti umarım ileride böyle karışıklıklar olmaz diyorum ve geçiyorum güzelliklere. :)

Ve işte Gratis alışverişim :
Son güne kadar dayandım almadım The Balm. Ama son gün annem boya istedi bende gittim Gratis'e koşa koşa ve orada bir de görürüm ki The Balm standı dolu ya. :) Yine istediklerimi alamadım o ayrı da. 

Ben aslında FratBoy istiyordum ama şansa o kalmamıştı. Bir de alacağım bir far fırçası vardı onu da kaç gün hiç görmedim standlarda sürekli ürünler geliyor, yenileniyor ama bir fırçayı bulamadım. Aman neyse... :) Baktım allıklarıma bu sefer pembeye doğru yüklenmişim. :) Şu meşhur Pastel allıklarının ilkini aldıktan sonra pembenin mat olduğunu öğrenince bir de onu attım sepetime.

Eve geldikten sonra çok saydım kendime. :) Niye diğer renklerini almıyorsun sen diye de sonra nerdee bulacağım. :/ Kahverengini ve içinde pembe ışıltılar olan siyahı istiyordum ama bulamadım ya. :)


Hayatımın parfümünü buldum! Yani şimdilik :) Bir dupe mudur bilmem ama bilen varsa söylesin. :) İçindekileri çektim zaten bakalım. :) Tabii ki kalıcılığı az, 1-2 saat sonra uçup gidiyor. Tenime çok yakıştı. Ben öyle kolay kolay parfüm beğenemediğim için bunu beğenince yapıştım. :)

Evet ve rujlarım. :) Eve gelip de bir araya toplayınca fark ettim ki hep iki ton üzerinde yoğunlaşmışım. Bu aralar zaten öyle hep aynı tonlardan alıyorum niyeyse. 
Soldaki iki renk Rimmel London 1000 Kisses olunca ben de tam rengi olsun diye arka tarafının balmını da sürdüm üstüne. :)

Ve sevgili ojelerim. Herkesin bayıldığı şu NYC top coatı bir de ben deneyeyim dedim. :)

İşte listedekilerin bazıları :)
Watsons (dediğim gibi fişi kaybettiğim için aklımda kalan fiyatları yazacağım bir kısmında) :
Maybelline jel eyeliner: 16 TL civarı
Maybelline BB cream: 15 TL civarı                                  
Parmex Aseton : 2,50 TL                                                                           
Susam sokağı dudak balmı : 3,99 TL                              
Pastel Spring Blush : 5,50 TL                                          
Rimmel Kate ruj : 6,99 TL                                              
Kalyon oje : 2,25 TL                                                       
Rimmel love lasting finish oje : 3,49 TL                         
NYC top coat oje : 3,49 TL                                           
     
Ve Gratis fiyatları :
Essence ruj : 3,50 TL 
Essence dudak kalemi : 4,49 TL
The Balm Time Balm : 16 TL
The Balm CabanaBoy: 13,50 TL  
Max Factor Colour Elixir ruj : 19 TL
Maybelline ruj : 5 TL   
Yardley parfüm : 12 TL    
Yardley deodorant : 3 TL    
Accentra el ve tırnak kremi : 2,10 TL 

Fiyatlar indirimli halleridir. Herkese iyi geceler ve öpücükler :)

6 yorum:

  1. Güle güle kullan inci güllü vanilyalı kremlerin fiyatlarını merak ettim ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. :) Hemen ekledim. Bu arada normalde fiyatı da 3,50 TL mış. :)

      Sil
    2. tmam şimdi gördüm yazının en en aşasına yazmıssın yukarı doğru çıkarken farkettim 1 tl cik düşmüş pis gratis :/ el kremini kullandıkdan sonra yorumun ne yönde olacak acaba güllünün kokusu çok güzeldi ama almadım indirimsizken.

      Sil
    3. %40 indirim yapmışlar işte, indirimde 1 TLcık olmuş. Bakalım daha denemedim. :) Evet yer kaplamasın diye gratis fiyatları sağ tarafa almıştım ama çok karışmış şimdi düzelttim. :)

      Sil
  2. Çook güzel seçimler rujlar harika güle güle kullan :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli lütfen yorumlayın beni. :)