6 Mayıs 2013 Pazartesi

Blog Alışverişi

Merhabalar. Yaklaşık 10gündür ertelediğim postu artık bitireyim dedim. :)
İlk blog alışverişimi de geçen hafta yapmış bulunmaktayım. Denemek istediğim ürünleri görünce alayım sevineyim istedim. :) İlk alışverişimi yaptığım blogda makyajayenibaslayankız oldu. Ve iyi ki de oldu. :)

İşte gelenlerin toplu fotoğrafı:

 Ve aldıklarım: 

Bu top allığı aslında bana çocukluğumu hatırlattığı için aldım. Annemin çok sevdiğim bir allığı vardı, bayılırdım. Şeker gibi gelirlerdi bana. Bu da öyle kullanmasam da bakıp duruyorum. :)

İşte bunu istiyordum ve aldım. ^_^ Özellikle yazın kullanmalara doyamayacağım herhalde. :)

 Bunlar da hediyelerim:


Bu rujlarında renklerini çok sevdim. Böyle tester rujları da seviyorum, bitmiyoor bu derdi yok. :)

İşte sıralı tam liste :  (:

Essence Sun Club South Beach far paleti - dediğim gibi yaza hazırlık. Güzel renkler.
Colleen mat far paleti - Kargo ücreti vermeye gerek kalmayınca bu paleti de alayım dedim
Avon top allık
M.A.C - bu fırçaları sevdim. Sürümü kolay.
Flormar matte M04 oje
Avon tester ruj
Avon tester fondöten ve kremler 

Herkese pazartesi sendromsuz iyi haftalar diliyorum, öpücükler :)

3 yorum:

  1. Güle güle kullan tatlım, çok sevindim beğenmene. Şimdi gördüm bu arada bloğunu da hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Çok sevdim hepsini :)

      Sil
  2. Gule gule kullan top alligi kil payi kacirdigima cok uzulmustum sen almissin :))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli lütfen yorumlayın beni. :)