1 Mayıs 2013 Çarşamba

Essence çatlatma oje


Essence Oz The Great and Powerful koleksiyonundan çatlatma oje. Bu çatlatma ojeleri seviyor muyum sevmiyorum karar veremiyorum bir türlü. Essence'sin bu ojesinin yapısı gerçi çok hoşuma gitmedi. Sanki oje çatlamamışta bi kısımda topaklanma yapmış gibi durdu ilk sürdüğümde. Zamanla ya benim gözüm alıştı ya da üzerine şeffaf oje uyguladığım için görünümü düzeldi. 


Dediğim gibi fotoğraf çekmekte sıkıntı yaşıyorum özellikle iki elimi de kullanamadığım zaman. ^_^ Bir sürü fotoğrafı silmek zorunda silmek zorunda kaldım. Çekince güzel gibi duruyor bilgisayara atınca anlıyorum ki net değiller. Ojeleri de temizlemiş olduğum için yenisini de çekemedim.



         Ojenin kapağını açtığında ilk o klasik keskin oje kokusu geliyor burnunuza. Ama daha dakikası dolmadan o koku dağılıp gidiyor. Kokudan etkileniyorsanız diye diyorum :)Rengi çok güzel. Pembe diyeceğim bu renge. Rengi mat isteyene mat parlak isteyene parlak. :) Mat ojeyle de güzel duruyor, parlak istiyorsanız onunla da gidiyor yani.

Tabii ki klasik oje pozunu da vermek gerek :)


 Bu ürünün şişesi almamdaki en büyük etken zaten. Çok güzel bir kap. Kapağının da yuvarlak ve geniş olması güzel bence özellikle eller ojeliyken bozulma tehlikesi olmadan açıp kapatabildim. Fırçasıyla iki seferde tırnağa uygulanabilecek genişlikte. Sonuç olarak ben bu ojeyi sevdim. Bir daha alır mıyım eğer limited edition olmasaydı düşünebilirdim. :)


İşte kullanılan ojeler: 
Sol elde kullandığım ojeler sırasıyla(küçük parmaktan itibaren) Clarie's 20 numara, Golden Rose 112 numara, Flormar 305 numara, Pastel 40 numara, Pastel 11 numara

Ve sağ eldeki ojeler sırasıyla(baş parmaktan başlayarak) Essence 125 absolutely blue, Sally Hansen 250 blue it, Flormar 455 numara, Pastel 06 numara, Pastel 93 numara

Essence Oz The Great and Powerful serisinden 04 Winged Power

En üste de Flormar 301 numara.

Sizce nasıl olmuş. Kullanırım dediğiniz bir görüntü var mı?? Herkese öpücükler. :)

2 yorum:

Yorumlarınız benim için önemli lütfen yorumlayın beni. :)