14 Mayıs 2013 Salı

Essence Snow White


Merhabalar.
Rossmann'dan yaptığım alışverişten sonra eve geldim ve hemen ojemi süründüm. :) Öyle güzel bir turuncu ki bayıldım. Ama koleksiyon ürünü olması ve şişesinin küçük olması dolayısıyla bir daha kıyıp da kullanamıyorum. :/ İyi ki koleksiyon ojelerini artık daha büyük yapıyorlar. Bildiğiniz gibi Essence'in oje şişeleri de fırçaları da değişti ama bu eski fırçaları da kolay sürülebilir. Opaklığı çok iyi değil gerçi, 2 kat da idare ediyor ama asıl 3 kat istiyor kapatıcılık için. Rengini en iyi ikinci fotoğrafta tutturabilmişim sanırım. ^_^ Almak isterseniz hala Rossmann'da var.


 

Doğal ışıktaki hali :

Flaşlı hali :


Herkese iyi haftalar ve öpücükler :)

3 yorum:

  1. Rengine bayıldım. Sizi izlemeye aldım ben de bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
  2. Tam yazlık cıvıl cıvıl renk :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli lütfen yorumlayın beni. :)