2 Mayıs 2013 Perşembe

Flormar mat seri

Flormar mat oje serisinden bu M04 numaralı sevimli mi sevimli yeşil renk konuğumuz bugün. Ben bu seriyi denemeyi düşünmüyordum ama yaptığım blog alışverişinde hediye olarak çıkınca kullandım, güzel oldu. :) 


Şişesinin camını oje mat olduğu için herhalde, diğer ojelerinden farklı kullanmışlar. Fotoğraflarda bir türlü güzel görünümünü yakalayamadım. Fırçası klasik flormar ojelerinin fırçası.


Rengi görüldüğü gibi çook güzel. Mat diye donuk ya da ölü duran renkler var bu onlardan değil. Tırnaklarıma bakmaya doyamıyorum yahu! 



Tırnaklarda bozulmalar mevcuttur. Ben bunun için altta kullandığım kalyon tırnak sertleştiriciyi suçlamak isterdim ama maalesef bu oje bozulmaya çok müsait. Tamamdır kurudu dediğiniz zamandan sonra bile tırnakların uç tarafları toplanıyor hani kumaş kırışır ya bu da o hesap kırışıyor. Bu özelliğinden hiç hoşlanmadım. Şimdi bile üzerinden kaç saat geçti yine bozuldu üzerine top coat uygularsam rengi nasıl olur bilemiyorum ama onu da denerim elbet. :)

Bu bozulması beni sinirlendirse de bu renk için alır mıyım bir daha, evet alırım.



Seride 12 renk bulunuyor. İşte bunlar da diğer renkleri:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli lütfen yorumlayın beni. :)