7 Mayıs 2013 Salı

Garnier kapıtıcı

Garnier pure active serisine devam ediyoruz. Geçenlerde tanıttığım sivilce kurutucu roll-on peşine bugün aynı aileden bir kapatıcı var karşımızda. Açıkçası ben bu kapatıcının performansına hayran kaldım. Hiç beklemediğim kadar güzel bir etkisi var. Üstelik yüzüme başka hiçbir şey sürmeme gerek kalmıyor. Fondötendir, pudradır... T bölgemde yağlanma olan birisi olarak iki haftadır sadece bu ürünü kullanıyorum ve memnunum.
Kalıcılığı ise 3-4 saat civarı gerçi ben tazelemeyi unutuyorum gidiyor. :) Bu havalarda beni idare ediyor mu ediyor.
Fiyatı da 15TL civarında olmalı.

Sizin için uygun mudur, içeriği nelerdir işte hepsi burda yazıyor:

Şişesi de gördüğünüz gibi. Bu üründe ne kadar kaldığını göremiyorsunuz. Ama ne zaman bitti nerden bileceğim ki ben yani :)
Hoşlanmadığım bir yanı bilye şeklindeki baş kısmı ürünü uygularken bazen sıkıntı yaşatıyor. Yani istediğim miktarda ürünü alamıyorum tekrar tekrar sürmem, başını temizlemem gerekiyor.

İşte öncesi sonrası fotoğrafı:

Gördüğünüz gibi ciltle uyumlu rengi. Yapay durmuyor, gözenekler tıkanmıyor. Bir daha alır mıyım? Evet, alırım. Ben sevdim bu yavrucağı. :)
Herkese öpücükleer:)

2 yorum:

  1. Bu ürünü ben de almıştım ama açık rengi bana çok koyu gelmişti, onun dışında dediklerine katılıyorum güzel bir ürün. :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli lütfen yorumlayın beni. :)