31 Mayıs 2013 Cuma

Giovanni şampuan

Merhabalar
Sevmediğim ürünleri bir günde yazıp kurtulmak istedim onlardan. :) Şimdi de sırada Giovanni şampuan var. Gratis'ten deneme boyunu görüp atmıştım sepete. İyi ki deneme boyunu almışım. Çünkü aklımda bu şampuanı almak vardı ve gerçek boyutunu alsam benim için tam bir israf olacakmış. 
Hayvanlar üzerinde test edilmiyormuş. Paraben gibi zararlı maddeleri barındırmıyormuş. Bunlar tabii ki güzel özellikler ama bu saçlarımı kurutup resmen öbekleşmesine neden olduğu gerçeğini değiştirmiyor. Bir de normalden kuru saçlara diyor. 
Saçlarımı yıkarken böyle köpürsün isterim o zaman temizlenmiş gibi hissediyorum ama bu arkadaşımızı ne yaptıysam köpürtmeyi başaramadım. Bu da benim için eksi puan.

Kendini kokusuyla biraz affettirdi bu da; hafif bir kokusu var nasıl bir koku olduğunu tam anlayamadım ama hoşuma gitti. :)

Sonuç olarak bu şampuan benim saçıma uymadı. Bir daha alır mıyım asla. Ben de bir deneyeyim nasıl bir şeymiş bu şampuan derseniz kendisine Gratis'lerden ulaşabilirsiniz. Deneme boyu 3 TL'ydi. Şampuanlarda yanlış hatırlamıyorsam 13-15 TL civarı.

1 yorum:

  1. Maalesef doğal içerikli şampuanlarda ben de aynı sorunu yaşıyorum, saçım keçe gibi oluyor :(

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli lütfen yorumlayın beni. :)