31 Mayıs 2013 Cuma

Dia Aseton

Merhabalar :)
Bildiğiniz gibi 10 günlüğüne İstanbul'u terk etmiştim. Bir gittim tam gittim ama uzun bir aradan sonra sahalara hızlı bir dönüş yapıyorum. :) Şimdi orada oje çıkarıcısız kalınca Dia'da bulduğumu kaptım. Ojeler 4 gündür tırnağımdaydı yahu! 
İşte asetonumuz:
İçeriğinde aseton var. Arkasına da yazmışlar kocaman sağlığa zararlıdır diye ama fazla sabredemeyip aldım. Tamam ojeleri çıkarıyor ama bir de bana sor 'nasıl çıkarıyor?' diye. Öyle pamuğa biraz dökeyim bir elin tırnaklarını temizler işte demekle olmuyormuş. 10 tane tırnak için 5-6 pamuk hazırlanır mı! Üstelik elimde simli ojeler de yoktu. Sil sil sil... Çıkarana kadar uğraştım uzun süre ojeleri. Ojelerde 4 gündür tırnağımda olan ojeler yani yarısı gitmiş yarısı kalmış. :) Bu asetonun sevdiğim tek yanı o güzel kokusu. Şişenin kapağını açtığın zaman yayılan o koku, üstelik uzun zamanda geçmiyor. Parfüm yapsalar daha mı güzel olur ne :) Ben yine konuyu çok karıştırıyorum sonuca bağlayayım hemen :) Bu aseton yoklukta yazın biraz idare eder o, benim gözümde. 
Fotoğrafta da görüldüğü gibi tıpası klasik bildiğiniz tıpa. İster del aç ister tıpayı aç asetonu pamuğa boca et. :D

Herkese öpücükler ve iyi cumalar :)

1 yorum:

  1. bu asetonu denemeyi istiyordum ben de ama elim erip alamadım bi :) iyi çıkarmıyorsa yoklukta almamalı o zaman :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli lütfen yorumlayın beni. :)