9 Mayıs 2013 Perşembe

Rimmel Apocalips

Eveet bugün konuğumuz Rimmel'in Apocalips serisinden Nude eclips ruju. Rimmel'in Apocalyps serisinde 8 renk var. Watsonslarda hepsi var mı bilmiyorum ben hiç denk gelmedim 8ine birden. Öncelikle bu bir parlatıcı değil likit ruj. Pigmentasyonu açık renk olduğundan belki orta karar ama altına aynı tonda bir ruj kullandığınız da görüntü paha biçilemez. :) 

Nude tonlarda rujlarla pek aram yok aslında. Bu seriyi merak etmiştim aralarında bu renk ilgimi çekti, ben de attım sepete bir tane. Eve gelip de bir heves sürdüğümde pek hoşlanmadım, bekleyenler sepetine postalandı. Sonra geçenlerde tekrar denedim, ben bu güzeli niye kenara atmışım dedim ve nisan ayı favorilerimden oldu kendisi.


Fırçası da gördüğünüz gibi tasarımı sayesinde sürümü rahat. Ama zahmetli bir sürümü var daha doğrusu dikkatli olmak gerekiyor yoksa likit olmasının da etkisiyle hop taştıı. :)

Bu yapay ışıktaki hali
Alırken böyle değildi ama dudaklarımda daha pembeye dönük bir renk oldu.

Bu da güneş ışığıyla
Kalıcılığı fena değil eğer benim gibi unutup da bulaştırmazsanız rahatça kullanabilirsiniz. 

Fiyatı 15TL civarında ama mayıs ayında Watsonslardan 9,99a alabilirsiniz. :)

2 yorum:

  1. Cok sIk gorur oldum bu urunu bu aralar :) Denemek sart oldu :)

    Bizede bekleriz :)

    http://bazenar.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi de anneler günü indirimindeyken kaçırma derim :)

      Sil

Yorumlarınız benim için önemli lütfen yorumlayın beni. :)