3 Mayıs 2013 Cuma

Sivilce Kovucu

Bugünkü konuğumuz Garnier pure active serisinden anti spot roll on. Bu arkadaşla ilk başlarda aramızda soğuk rüzgarlar esiyordu lakin boşunaymış anladım. Ürünü yüzde dağıtmak gerekmiş. :) 

Öncelikle, sürüldüğünde ağır bir kokusu var ve ürünü yüzde dağıtmadığınız takdirde yapış yapış oluyor ve bir işe de yaramıyor. Sivilce ve lekeleri geçirmekte başarılı diyebilirim. Ama çok sivilceli bir yüzünüz varsa tavsiye etmem. 3-4 gün içinde sivilce ve lekelerde sonuç almaya başlıyorsunuz. 


Gördüğünüz gibi başı bilye şeklinde. Şişe şeffaf gözükmese de ışığa tuttuğunuzda ne kadar kaldığını görebiliyorsunuz. Ben daha yarısına kadar kullanabilmişim süre süre. 

Bir zamanlar bir kutusu vardı elbet ama o zaman daha blogum olmadığı için kutuyu saklama gereği duymamıştım. ^_^ 

Sonuç olarak eğer arada bir çıkan sivilceleriniz ve hafif lekeler varsa işinize yarayabilir. Tabii ki benim yüzümdeki tepkilerle siz de aynı tepkileri vermeyebilir. Kokulara karşı duyarlılığınız varsa aman dikkat! Bir daha alır mıyım, eğer indirimde yakalarsam alabilirim, ama özellikle peşine düşeceğim bir ürün değil maalesef.

Fiyatı 10-15 TL civarındaydı.

Herkese iyi günler ve öpücükleer. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli lütfen yorumlayın beni. :)