11 Mayıs 2013 Cumartesi

Üsküdar'da Rossmann gezintisi :)

Herkese günaydın! Ya da iyi günler yazıyı otomatik yayınlamamış şimdi gördüm taslaklardan kurtarayım dedim. :)
E herkesde Gratis ve Watsons alışverişi vardı ben de Rossmann diyeyim o zaman. :) Bütün alışveriş yazıları peş peşe olsun bitsin istedim. :) Şimdi Rossmann peşine hafta sonu da alışverişim tamamlanınca onları da ekleyeceğim, tekrar tekrar olmasın diye. :)

4-5 mayısta açıköğretim sınavları vardı. Bende bu vesileyle üsküdar'a gittim. E gitmişken de bir Rossmana uğrayayım dedim. :) Bu Rossmann'a ilk gidişimdi bir de hesaplı bir gidiş olmayınca öyle bakındım gözüme güzel geleni aldım. Biraz araştırsaydım başka başka şeyler de alırdım ama memnunum aldıklarımdan. :) Rival de loop ürünlerinde de %25 indirim vardı, fena olmadı. :)

İşte toplu fotoğrafımız:

Maskara(hiç yoktu çünkü) ve kalem farlarımız. :) Yaz için rengarenk renkleri depolamaya devam. 

Bu şeftaliye dönük allığı sevdim. Öyle ışıl ışıl değil ve doğal duruyor. Ruj ve farı ne kadar renkli seviyorsam allığı da o kadar sade seviyorum ben. Ee koruyucuları eksik etmemek lazım. Dudaklar için balm. Bu Alterra rujda aslında kışa daha uygun bana göre ama rengi görünce alayım dursun dedim. :)

Evet evet biliyorum essence serilerini biraz geriden takip ediyorum. :) Bu seriyi kaçırdığımda çok üzülmüştüm, Gratis'lerde nasıl bir kapışma olduysa yok ulaşamadım. Derken aklımda bile yokken Rossman'a girince bunları gördüm ve kaptım. O kadar mutlu oldum ki hemen sürdüm. :)

İşte sıralı tam liste :)
Essence Maskara 9,95 TL
Rival De Loop Young Far Kalem 3,49 TL
Rival De Loop Young Far Kalem Smokey 5,95 TL
Rival De Loop Allık 8,95 TL
Isana Dudak Kremi 3,95 TL
Alterra Ruj 6,90 TL
Rival De Loop Oje 2,99 TL
Essence Breaking Dawn Koleksiyon Oje 2,99 TL
Essence Snow White koleksiyon Oje 1,99 TL
Listerine ağız bakım ürünü 95 ml 3,25 TL

Fiyatlar indirimsiz halleridir.

4 yorum:

  1. Essence ojeleri harika gözüküyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tırnaklarda da bir o kadar güzel gözüküyorlar :)

      Sil
  2. Hepsi cok guzel gule gule kullan. O rimeli cok merak etmistim yazinsini yazmani merakla bekliyorum .
    bende bloguma beklerim http://balbocegiilekozmetik.blogspot.com/ :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. :) Tamamdır not ettim :)

      Sil

Yorumlarınız benim için önemli lütfen yorumlayın beni. :)