3 Haziran 2013 Pazartesi

Bu blogda direniş var !

Çok da fazla söyleyecek bir şey yok aslında ama şunları söylemeden geçemeyeceğim: Bu direniş herhangi bir partiye ya da siyasi görüşe atfedilemez. Bu direniş halkın direnişidir. Provokatörlere aldanmayın, dolduruşa gelmeyin. Bir tarafta şiddet kullanmayı reddeden sadece kendini ve kentini savunan eylemci, diğer tarafta polis, 'sivil polis', bazı direniş karşıtı eli satırlı,sopalı kişiler. Dikkatli olun! Bu kişiler ve taraflı medyanın sözlerine aldanmayın. Düşünün! Analiz edin! Yalan haberlere itimat etmeyin! Herkese iyi direnişler! 
NOT: Direnişe katılmak istemeyenler olabilir sadece saygı duyun hakaret etmekten, küfretmekten, kraldan çok kralcı olmaktan vazgeçin. 
Unutmayalım keskin sirke küpüne zarardır.

2 yorum:

  1. Özgürlükle ilgili güzel bir örnek oldu :)Tarihe geçmeli:)Bloğunu takibe aldım canım bana da beklerim.İstanbuldaki farklı mekan ve lezzetlerle ilgili paylaşım yapıyorum.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. ALLAH ULKEMIZN YARDIMCISI OLSUN CEKILSIM VAR BEKLERIM:9

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli lütfen yorumlayın beni. :)