16 Haziran 2013 Pazar

Merhaba

Merhaba, uzun bir süredir yazı yazmıyorum. Bir süre daha da sanırım yazmayacağım. Yazı yazmak, yayınlamak istiyorum ama kafam, kalbim, ben Taksim'de olduğum müddetçe yazmayacağım. Zaten bu durumda da ne yazmak ne de yazılanları okumak keyif vermiyor bana.
Ve son olarak bu pazar günü artık biriken yazılarımı yayınlayayım dedim ama dün geceki bu vicdansızlık dolu, artık şiddet sınırı olmayan, kan donduran geceden sonra bugün kozmetik düşünmem olanaksızdır. Bu yazı sizleri durum hakkında bilgilendirmek amaçlıdır.

Tekrar lütfen herkes sağduyulu olsun. TVlerde bazıları tarafından dönen 'yalan'lara inanmayın lütfen biraz bakın araştırın. Yayınlanan eski fotoğrafları araştırın, inanmayın. Trafik kazalarında olmuş olayları, yabancı polise ait fotoğrafları paylaşan çok var. Dikkat edelim. Ve kesinlikle başörtülülere karşı herhangi bir saldırı yoktur. Orada herkes birbirini koruma, kollama peşindeyken sıkılan bu palavralar nedir? Lütfen kim, ne zaman, nasıl camiide içki içebilir. Orada insanlar canıyla uğraşırken bunu yapabilecek, düşünebilecek vicdansızlar olabilir mi? Ve daha niceleri... Yine kendimi tutamadım, ama lütfen sadece TVde denilenlere inanmayı seçip gözümüzü kapamayalım. Sadece biraz düşünmeniz ve araştırmanız gerek, lütfen!

Herkesin babalar günü kutlu olsun; gerçi evlatları bu haldeyken ne kadar mutlu olabilir o ayrı...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli lütfen yorumlayın beni. :)