8 Temmuz 2013 Pazartesi

Bu aralar...

Günaydınlar herkese :)
Şu son 1 aydır aldıklarım var bugünkü yazımda. Kafam çok dolu o yüzden de biraz dalgın ve dağınığık bu aralar. Bu yüzden aldıktan sonra ben bunu niye aldım dediğim ürünler oldu. Koleksiyon ürünleri diye gözümde kıymetlendiler herhalde. :) Bakalım neler almışım :
Essence Floral Grunge koleksiyonu ilk gördüğümde ojelerin yüzüne bakmamıştım ama sonra black to the roots rengine takıldım kaldım. Şimdi de baktığım hiçbir yerde bulamıyorum. :/
Bu aralar bu kahvelere de fena taktım Gratis'te 2,50TL olunca nasıl olsa indirimde diye kendimi kandırıp alıp duruyorum. Bu işe son vermek gerek. 

İşte Floral Grunge koleksiyonu'ndan kaptıklarım:
Sonradan bu lipglossu niye aldım şimdi ben demedim değil. :) Renklere tav oldum ama lipgloss insanı olmadığımı iyice anlamış oldum. Ve far paleti, haziran başında öyle dolanırken Rossmann'da görüp almıştım. O zamandan beri duruyor evde. Kullansam mı kullanmasam mı bilmiyorum e aldım artık kullanacağım mecbur. :) Allığı da şans eseri buldum. Stantta yerinde durmuyordu. Biri almış aşağılarda bir yere bırakmış, şansa gördüm kaptım. :)

Fotoğraftaki ürünler: Essence Floral Grunge 01 Be Flowerful allık. 01 Eye Like Flowers dörtlü far seti. 02 Grungy Kisses Rock! mini lipgloss seti.


Fotoğraftaki ürünler(soldan sağa): Rimmel London 447-Right Royal Red.
NYC 272-Bowery Black     NYC 246-Park Ave
Essence 03-Grunge Me Tender   Essence 01-Be Flowerful

Watsons :
Palmolive duş jeli 6,99TL
NYC oje 2,99TL
Rimmel London brit manicure oje 4,99TL civarı
Rimmel London ruj 10TL civarı

Gratis:
Nescafe Xpress Latte 2,50TL
Essence Floral Grunge oje 2,50TL
Essence Floral Grunge allık 8,55TL
Maybelline ruj 14,90TL civarı

Rossmann 
Essence Floral Grunge eyeshadow: 10 TL civarı
Essence Floral Grunge mini lipgloss set: 10TL civarı

Not: bazı fişler elimde olmadığı için ürünler net ne kadar hatırlamıyorum.

Bu arada bir de buycosmo alışverişim olmuştu. Bazı Essence ürünleri 3,50 TL'ydi. Bende bu indirimden faydalandım. Bu aralar çok fazla Essence ürünü almışım galiba. :)
İşte koca bir kutu ve içinden çıkan küçük bir paket. :) Kimileri sevmiş kimileri nefret etmiş my baseden bende denemeden ürün piyasadan kalkmasın dedim. :)

Herkese iyi haftalar :) 

1 yorum:

  1. Çok hoş renkleri var oje ve farlarınızın

    http://matmazeella.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli lütfen yorumlayın beni. :)